czwartek, 16 października 2014

Kolejna porcja duperelków do przygarnięcia ;)

Witajcie znów :) 
Ociągam się z tym pozbywaniem się przedmiotów, ale jestem do wielu tak przywiązana, że trudno się rozstać ;)
Ale oto kolejna niewielka porcja do przygarnięcia :)

Pamiętajcie ,że rezerwować możecie poprzez e-mail :
akiaz@wp.pl

Miłego szperania ;)

Nr 1

Biały pojemniczek emaliowany z granatowym napisem ;) W idealnym stanie .....prawie nie używany. Ceny takich pojemniczków  w regularnej sprzedaży to ok 39 zł, a ja oddaję go za 12 zł ;) 
Sprzedane

Nr 2


Emaliowany pojemnik na herbatę .....duży .....używany, ale w dobrym stanie.....ma takie przeciętne ślady użytkowania .....czyli niewielkie ryski i przetarcia pod pokrywką ....od otwierania.....kompletnie nie widoczne jak pojemniczek jest zamknięty :)
10 zł Sprzedane


 Nr 3


Duży gliniany pojemnik . Wysokość z wieczkiem to ok 27 cm. Z jednej strony ma wytłoczone winogrona , a z drugiej śliweczki ;) Miał pęknięte wieko, ale jest sklejone w taki sposób, że praktycznie tego nie widać.
Postarzany. Można spokojnie w nim robić małosolne albo po prostu trzymać jakieś kuchenne przysmaki itp
Kupiony za 89 zł. A ponieważ jest po przejściach ja oddam go za 10 zł ;) Sprzedany



Nr 4 


Wiklinowy kosz z przykrywka o nieregularnym kształcie......w lekko szarawym odcieniu. Jest superowy, ale ja nie mam już miejsca na niego, a koszyków przybywa i muszę się czasem z jakimś rozstać ;)
Średnica ok 33 cm
Oddam za 15 zł. Sprzedane


Nr 5


Bardzo duży obrus Home&You wymiary to ok 140/240. Prześwitujący z fuksjowymi kwiatami. Używany może ze dwa razy. 
Oddam za 20 złSprzedane


Nr 6 


Biała podusia bawełniana ..... z jednej strony widoczny wzór na zdjęcia , a z drugiej gładka ....zapinana na zameczek.....i tu chyba nic więcej dodawać nie trzeba , jest śliczna :)
Oddam ową poszewką za 12 zł  Sprzedane


Nr 7


Dwie poszewki na podusie .....śliczny wzór ...zresztą to dobrze na zdjęciu widać.....jeszcze do wczoraj stroiły moja jadalnię, a dziś postanowiłam się nimi podzielić. wiązane na troczki. Są bosko - urocze .....Bierzcie szybko bym się nie rozmyśliła ;)
Komplet oddam za 30 zł ;)Sprzedane


Nr 8 


Bawełniana poszewka na poduszkę . W cudowną łączkę .....w iście sielskim stylu ;)
Zapinana na zamek z tyłu.
Oddam za 10 zł Sprzedane


Nr 9 

I tu informacja :)
Mam do sprzedania duże łóżko sypialniane z rattanu !
Dostałam od Cioci takie drewniane rodowe, więc tego dotychczasowego muszę się pozbyć, bo nie mam gdzie go trzymać. Do sprzedania jest rattanowa rama łóżka o wymiarach 190/160 plus stoliczek nocny robiony na zamówienie do kompletu , też z rattanu. Ja za ten komplet dałam ponad 3 tysiące, ale teraz po prostu chcę go komuś oddać za niewielkie pieniądze , bo nie mam gdzie trzymać tego łóżka. Także moja propozycja to 350 zł za komplet, a więcej zdjęć prześlę jeśli ktoś będzie zainteresowany na e-maila, bo nie są najlepszej jakości, robione po ciemku przy rozkładaniu łóżka i nie chciałam Was tu straszyć tymi fotkami ;) Sprzedane


Pozdrawiam Was Kochani serdecznie i do następnego buszowania w moich progach ;)

Ps. Jeśli ktoś będzie zainteresowany rzeczami z poprzednich postów, a które są jeszcze dostępne to proszę pisać..... każdą z tych rzeczy mogę przecenić  nawet o połowę ;)
Jakby co piszcie .....na każdego e-maila odpowiem :)

Pozdrawiam serdecznie!
~~ Ola ~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz